Lidmaatschap

U wilt lid worden van deze prachtige oudste vereniging van Alblasserdam ?

Als men zich opgeeft in de periode dat er ijs ligt en de ijsbaan open is, dan betaald men betaald men de eerste keer € 10,00. Dit kan contant, pin of overschrijving zijn. Buiten deze periode betaald men € 6,00, dit men men de eerste keer zelf overmaken.

De leden die op 1 november in de ledenadministratie staan ingeschreven gaan mee in de automatische incasso .Het verenigingsjaar loopt van 1 november tot 31 oktober.

Beëindiging van het lidmaatschap dient dan ook voor 31 oktober schriftelijk te gebeuren.

De contributie word jaarlijks automatisch van uw rekening afgeschreven.

==============================================================================

Wilt u lid worden ?  download hier het inschrijfformulier vul het in en stuur naar het hieronder vermelde mailadres.

INSCHRIJFFORMULIER-LIDMAATSCHAP NOVEMBER 2022

Een adreswijziging doorgeven, Uw lidmaatschap opzeggen ? stuur uw bericht naar het hieronder vermelde mailadres.

annemariedewit65@gmail.com

Contactpersoon ledenadministratie: Annemarie de Wit.