PLUS ACTIE 2020

SPONSORACTIE SUCCES VOOR ALBLASSERDAMSE IJSCLUB AYC

De sportverenigingen actie, georganiseerd door Plus van Holten in Alblasserdam, is voor de Alblasserdamse IJsclub AYC een succes geworden.

links Michael van Holten , midden Hillebrand Bearda en rechts Jan Baan voorzitter

Michael van Holten van Plus van Holten Alblasserdam kwam op donderdag 15 oktober 2020 naar de Kortlandsekade om aan het dagelijks bestuur ( voorzitter Jan Baan, secretaris Jan de Ruiter en penningmeester Luc Bakker ) en Hillebrand Bearda ( evenementen ) de cheque te overhandigen van de Sportverenigingen Actie. De actie waarvoor de mensen hun spaarkaart hebben gegeven aan AYC leverde een prachtig bedrag op.

Alblasserdamse Ijsclub AYC bedankt Plus van Holten dat zij hebben mogen deelnemen aan deze actie en allen die hun spaarkaart aan AYC hebben gegeven.