Corona maatregelen 2021

CORONA MAATREGELEN   “CORONAPROOF SCHAATSEN ”  BIJ AYC

de baan is uitsluitend geopend voor leden van AYC *

• De baan is geopend  in tijdvakken van 2 uur.
  • Per tijdvak zijn 500 leden welkom.
  • De tijdvakken zijn:
  •  10:00 uur tot 12:00 uur
  •  12:30 uur tot 14:30 uur
  • 15:00 uur tot 17:00 uur
  •  18:00 uur tot 20:00 uur
  • Om in een tijdvak te kunnen schaatsen moet je je digitaal aanmelden.
  • Aanmelden gaat via de button TICKET op www.alblasserdamse-ijsclub.nl.
  • Aanmelden kost 25 eurocent deze bijdrage gaat naar de KNSB voor het gebruik van het digitale programma, DIT MOET U BETALEN BIJ DE ENTREE.
  • Als je bent aangemeld ontvang je per mail een QR code.
  • Bij de entree beantwoord je 3 gezondheidsvragen die op het bord staan.Als één van de antwoorden “ja” is , is de entree niet toegestaan.
  • Bij de entree laat je de QR code scannen (kan op telefoon )en je lidmaatschapskaart zien.
  • Je wordt verzocht niet voor het tijdstip van aanvang van het tijdvak bij de baan te zijn.Op tijd of iets later is uitstekend.
  • PARKEREN AAN HET EINDE VAN DE PLANTAGEWEG, DAN LOPEN NAAR DE IJSBAAN
  • BIJ DE KORTLANDSEBRUG EN DE MAVO BRUG STAAN FIETSENREKKEN
  • Er zijn voor de ingang markeringen aangebracht op anderhalve meter afstand.
  • Per bubbel/persoon moet deze afstand gehouden worden.
  • Langs de rand van de baan zijn banken ( niet op de kruisen zitten ), matten en pionnen geplaatst op anderhalve meter afstand.Bij deze aanduidingen moeten de schaatsen onder gebonden worden.
  • Schaatsers tot 18 jaar hoeven geen afstand te houden.
  • Schaatsers boven de 18 houden ten alle tijden anderhalve meter afstand.
  • Aan het einde van het tijdvak worden schaatsers verzocht de baan te verlaten.Iedereen wordt verzocht hier onmiddellijk gevolg aan te geven.
  • Het verlaten van de baan geschiedt via het grote stalen hek links van de ingang.
  • De kantine is gesloten.
  • Er is geen toiletgebruik mogelijk.
  • Er is ten alle tijden EHBO aanwezig.
  • Niet schaatsers worden verzocht bij de baan weg te blijven.
  • De aanwijzingen van de AYC-vrijwilligers moeten onmiddellijk opgevolgd worden.

===========================================================================

” LID WORDEN “

– maak € 17,50 over naar rekening NL11SNSB0978342445 tnv penningmeester AYC, ovv naam  en adres.( het lidmaatschap is per gezin)

• Download het inschrijfformulier om lid te worden via Lidmaatschap, vul het in en stuur het naar het vermelde mailadres. Print het formulier uit en neem een copy mee naar de ijsbaan.
  • Vervolgens kan ingeschreven worden voor een tijdvak via de button TICKET op de site van AYC. BETAAL 25 EUROCENT BIJ DE ENTREE.
  • U ontvangt een QR code
  • U levert de copy van het inschrijfformulier lidmaatschap in bij de entree waar ook  QR code wordt gescand.

===========================================================================